• Programes
  • Actualitat

Víctor Marcial Zamora Mesía, antic alumne, nou Ministre de Salut del Perú

23 Abril - 2020

El mes de març passat, Víctor Marcial Zamora Mesía, antic alumne del Màster Universitari Online en Economia de la Salut i del Medicament, va ser nomenat Ministre de Salut del Perú.

Víctor Marcial Zamora va estudiar Medicina en la Universitat Nacional Major de Sant Marcos i també un Màster en Administració i Polítiques de Salut en l'Institut Nuffield de la Universitat de Leeds a Anglaterra.

Ha ocupat diversos càrrecs previs al seu país i a nivell internacional d'importància com en el Fons de Població de les Nacions Unides o l'Organització Mundial de la Salut.

Ha exercit com a docent de salut pública en la Universidad Nacional Mayor de San Marcos, la Universidad Peruana Cayetano Heredia i la Pontificia Universidad Católica del Perú.

Des de la UPF Barcelona School of Management, ens enorgulleix compartir les històries d'èxit dels nostres estudiants i reafirmar el nostre compromís amb la formació de professionals que generin un impacte positiu en els seus entorns.

Per a conèixer més sobre els estudis en Economia de la Salut que oferim, pots visitar el següent enllaç.