• Programes

30 anys impulsant la comunicació científica

23 de maig a les 18:00h

Sala Koiné UPF-BSM

invitación evento con pastel en forma de ADN

El Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental celebra 30 anys, igual que ho fa la UPF-BSM, i ho celebra organitzant un esdeveniment especial a l'escola de negocis que servirà com a punt de trobada per a professionals del sector (entre ells, Alumni d'aquest programa) i que tindrà com a focus reflexionar sobre com ha evolucionat la professió i cap a on es dirigeix.

L'acte, al qual et pots inscriure en el següent enllaç, comptarà amb una taula rodona amb ponents de primer nivell per a debatre i reflexionar sobre l'adaptació i sobretot anticipació al canvi en l'àmbit de la comunicació científica:

•    Gema Revuelta, directora del Centre d'Estudis de Ciència, Comunicació i Societat (UPF) i del Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental (UPF-BSM). Vicepresidenta de l'Associació Espanyola de Comunicació Científica.
•    Vladimir de Semir, fundador del Màster en Comunicació Científica, Mèdica y Ambientalperiodista i professor universitari especialitzat en comunicació científica i mèdica.
•    Rubén Permuy, president de la Associació Catalana de Comunicació Científica i Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental (Alumni UPF-BSM).
•    Jesús Méndez, periodista i escriptor científic freelance. Metge, doctor en Bioquímica i Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental (Alumni UPF-BSM).
•    Nuria Noriega, directora de comunicació al Barcelona Supercomputer Center (BSC) i Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental (Alumni UPF-BSM).

A continuació, els assistents podran gaudir d'una sessió de speed networking amb l'objectiu d'impulsar la interacció entre els alumni.

Registra't aquí i reserva la teva plaça

Quan: 23 de maig de 2024

On: Sala Koiné. UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132-134)

• 17:30 – 18:00 Obertura de portes i registre