• Programes
ÀREA

Màrqueting i Comunicació

UPF-BSMMàrqueting i Comunicació

Els programes especialitzats de la UPF-BSM estan liderats per professionals del món del màrqueting i la comunicació que t'ajudaran a impulsar la teva carrera.

Estudiar Màrqueting i Comunicació

Impulsa la teva carrera en el món del màrqueting i la comunicació amb la formació especialitzada que t'ofereix la UPF Barcelona School of Management i suma't a una xarxa professional que continua sent un pilar essencial per a qualsevol sector del mercat actual.

Tots els programes són impartits per professionals en actiu amb experiència en el camp del màrqueting i la comunicació, permetent-te conèixer les tècniques i metodologies més innovadores que s'empren actualment en el sector. A més, t'oferim activitats complementàries que et permetran enriquir la teva experiència formativa i millorar les teves habilitats professionals.

Estudiar màrqueting i comunicació a la UPF-BSM et brinda l'oportunitat d'establir contactes professionals en un entorn internacional. Tenim una comunitat formada per estudiants de més de 170 països, fet que et permet expandir la teva xarxa de contactes i explorar oportunitats professionals globals. Alguns dels nostres alumni treballen en empreses tan prestigioses com Inditex, Zalando, TikTok, Banc Sabadell o Boehringer.

Sala de estudio UPF-BSM

Consulta el catàleg complet