• Programes

Quan

5 d'octubre | 18:30h

On

Auditori UPF-BSM (Balmes 132)

benvinguda institucional

Iniciem un nou curs a la UPF Barcelona School of Management (UPF-BSM) i volem celebrar-ho amb tota la nostra comunitat en una cerimònia inaugural, que se celebrarà el pròxim dijous 5 d'octubre a les 18:30 hores a l'Auditori de la UPF-BSM.

El president de la UPF-BSM, el Dr. Jaume Casals, així com la Dra. Vanesa Daza, vicerectora de la Universitat Pompeu Fabra, seran els encarregats de donar la benvinguda institucional a aquest nou curs acadèmic 23-24. L'acte també comptarà amb una lliçó inaugural que anirà a càrrec d'Arcadi Navarro, director de la Fundación Pasqual Maragall. Per acabar, una selecció d'alumnes participaran com representants dels estudiants dels programes que tot just comencen ara i que encaren aquest any amb molta il·lusió i grans expectatives.

Si formes part de la nostra comunitat, estarem encantats de tenir-te amb nosaltres en aquest important esdeveniment per la UPF Barcelona School of Management.

Com que l'aforament és limitat, graïm la confirmació d'assistència:

Confirma la teva assistència.

ACTE INAUGURACIÓ
CURS ACADÈMIC 2023-2024

Quan: Dijous, 5 d’octubre de 2023

On: Auditori UPF Barcelona School of Management (Carrer Balmes, 132-134)