• Programes
  • Actualitat

Annual Alumni Reunion 2024: FAQ i dades d'interés

• Quina data es realitzarà?
    L'acte tindrà lloc el dijous 8 de febrer de 2024 a les 18.00h (CEST). Pròximament us facilitarem més detalls de l'esdeveniment.
  • Qui està convidat a participar en la Annual Alumni Reunion d'aquest any?
    Tots aquells antics alumnes graduats de la UPF-BSM, així com equip acadèmic, personal de gestió i empreses col·laboradores de l'Escola.
  • Com es realitza la inscripció?
    Pots fer-ho entrant a la pàgina de l'esdeveniment dins de la plataforma EVENTBRITE. Us facilitem l'enllaç AQUÍ.
  • Com es rep la confirmació a la inscripció?
    Una vegada facis la inscripció a través de la plataforma EVENTBRITE, rebràs automàticament un email de confirmació amb el teu codi QR. Amb aquest Codi podràs accedir directament a l'esdeveniment.
  • Es pot assistir amb acompanyant a la Reunió Anual d'Alumni?
    Clar que sí, però has de fer la inscripció prèvia.
  • Quina durada tindrà la reunió?
    L'esdeveniment tindrà una durada aproximada de 2,5 hores, constarà d'un welcome drink, el desenvolupament de l'acte, on podràs gaudir de les ponències d'Alumnis destacats i un tancament amb música i begudes per potenciar el teu networking.
  • Cal pagar per inscriure's a l'esdeveniment?
    L'assistència és gratuïta. T'esperem!
  • Com s'arriba fins al lloc de la celebració?
    Us recomanem utilitzar taxi o transport públic per accedir.
  • Quines són les estacions de metro de Barcelona més properes a la UPF-BSM?
    Metro Diagonal (L3 i L5) està a 200 m de distància.
  • Quins allotjaments hi ha prop de l'esdeveniment?
    Us proposem una selecció dels allotjaments més propers a l'esdeveniment:
  • On podré veure les fotografies i vídeos de l'esdeveniment?
    Per visualitzar material posterior a la Annual Alumni Reunion, hauràs d'accedir a la nostra plataforma exclusiva d'alumni on publicarem tots els vídeos i fotografies. Si encara no has activat el teu compte, t'invitem a activar-lo des d'ara en l'enllaç següent:
    ACTIVA EL TEU COMPTE A LA PLATAFORMA ALUMNI
    També en Xarxes Socials, compartirem una selecció d'imatges, així que "Stay tuned".