• Programes
  • Actualitat

La UPF-BSM, al Top 50 de millors Executive MBA d'Europa segons el QS Executive MBA Ranking

18 Julio - 2024
qs ranking

La UPF Barcelona School of Management ha estat ranquejada per segon any consecutiu a l'“Executive MBA” publicat per QS, una de les classificacions del sector de l'educació superior més consultades del món.

A la vuitena edició, el reconegut rànquing ha avaluat els programes de negocis d'escoles de prestigi internacional provinents de 45 localitzacions diferents, liderant el top 5 d'aquest any la Saïd Business School (Oxford University), l'IESE Business School, l'HEC Paris, el MIT Sloan School o la London Business School.

A nivell mundial, s'han inclòs un total de 195 institucions, entre les quals la UPF-BSM es troba a la posició 141-150, escalant 20 posicions respecte a l'any anterior.

Pel que fa a la classificació europea, trobem un total de 66 programes entre els quals l'escola de negocis associada a la UPF es posiciona al número 50.

José Manuel Martínez-Sierra, director general de la UPF-BSM, celebra aquest reconeixement: “l'aparició en rànquings d'aquest nivell no fa res més que demostrar l'alta qualitat que oferim en un dels programes referents a la nostra escola, l'Executive MBA, perseguint l'excel·lència en la formació als líders del demà que busquen generar un impacte positiu a la societat”.

Un rànquing que reforça el posicionament de l'escola entre l'elite del sector a nivell mundial

El procés d'avaluació d'aquest rànquing es basa en una valoració sobre nou variables on la UPF Barcelona School of Management ha destacat molt positivament en factors com la Diversitat (amb una puntuació de 75,8 davant de la mitjana global de 56,2), i el Thought Leadership (46,8 punts, superant la mitjana global de 46,5).

És important destacar que els programes Executive MBA inclosos al rànquing han de comptar, a més, amb una de les acreditacions internacionals AACSB, AMBA o EQUIS. Aquest requisit assegura el compliment dels estàndards internacionals de qualitat i de rigor acadèmic i ens posiciona entre l'elit de les escoles de negocis a escala mundial.

Continuem traçant la nostra ruta cap a l'excel·lència

La UPF Barcelona School of Management compta amb dues de les acreditacions més prestigioses del sector de l'educació superior com són EQUIS i AMBA, que s'ha renovat el 2024, a més de BGA, que ha obtingut per primera vegada el 2024.

Amb això, la seva presència en rànquings com Financial Times, QS o Positive Impact Rating, entre d'altres, reforcen el posicionament de la UPF-BSM entre l'elit de les escoles de negoci a nivell mundial.

L'Escola actualment es troba en un procés de transformació amb l'objectiu de convertir-se en la primera escola de negocis vinculada a una universitat de l'Estat a aconseguir les tres principals acreditacions internacionals del sector Higher Education, l'anomenada triple Crown, al qual només han accedit 1% d'escoles a nivell mundial. Per aconseguir aquesta fita caldrà obtenir l'acreditació AACSB, de la qual ja estem en procés.