• Programes
Antoni Duran-Sindreu Buxadé

Part-time Lecturer UPF-BSM
Director Acadèmic

Antoni Durán-Sindreu Buxadé és director i professor del Màster en Fiscalitat de la UPF Barcelona School of Management, i professor associat de Sistema Fiscal Espanyol i Règim Fiscal de l’Empresa del Departament d’Economia i Empresa de la UPF. També és Soci-Director de Durán-Sindreu Assessors Legals i Tributaris, on la seva àrea principal és la fiscalitat.

Recentment nomenat membre del Consell Assessor en Política Econòmica i d’Hisenda Pública de la Generalitat de Catalunya, va ser delegat de Catalunya i Balears, i més endavant president de l’Associació Espanyola d’Assessors Fiscals (AEDAF). També és membre numerari electe de la Reial Acadèmia de Doctors, i...

• Management, Law, Society & Humanities

• Llicenciat / Títol de Grau, Ciències Socials i Jurídiques, Administració i Direcció d'Empreses
  • Doctor, Ciències Socials i Jurídiques, Dret, Política i Gestió Pública
  • Llicenciat / Títol de grau, Ciències Socials i Jurídiques, Administració i Direcció d'Empreses
  • Diplomat, Ciències Socials i Jurídiques, Administració i Direcció d'Empreses

• Director Acadèmic - UPF Barcelona School of Management
  • Soci Director - Durán-Sindreu, Asesores Legales y Tributarios S.L.P.